poniedziałek, 13 października 2014

Cynthia

Imię: Cynthia
Wiek: 2 lata
Płeć: Wilczyca
  Charakter: Raczej cicha, spokojna i tajemnicza, ale również uparta i czasem władcza. Czasem uległa, ale potrafi mieć własne zdanie, szybka, ale słaba. Potrafi całkiem nieźle walczyć. Nie chce sprawiać kłopotu i trzyma się na uboczu. Boi się wody, a do innych wilków podchodzi z dystansem. Nienawidzi samej siebie.
 Moce: Śmierci i Duszy, w pełni księżyca potrafi czytać w myślach.
 Ciekawostki: Trzyma w tajemnicy swoją historię.
Historia: Od początku nie miała łatwego życia. Nie znała swoich rodziców. Człowiek imieniem Lucas znalazł ją samą w lesie i przygarnął, a kiedy mogła walczyć wystawiał ją w nielegalnych walkach psów. Była jednym z najlepszych aż do swojej pierwszej porażki. Po przegranej Lucas starał się ją utopić, ale w ostatniej chwili zmienił zdanie i porzucił na wpół żywą w lesie.

9 komentarzy:

  1. Witamy :)
    Mam pytanie co do mocy. Co dokładnie możesz robić, mając moc śmierci?
    A co do poprzedniego pytania, to nie wiem kto, kto chce. Może ktoś być tym wilkiem, przed którym się ukryłam, albo zacząć gdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka ^.^
      Mając moc śmierci mogę tworzyć różne rzeczy z ciemnej energii, typu bariery, mosty i inne takie bajery, no i przywoływać fajne i słodziaszne zombiaczki xD ;P

      Usuń
    2. ... Aha :D
      No nic, o ile twoje zombie da się zabić, to taka moc może być xD A co do duszy, to jak z nią? Mam nadzieję, że nie możesz nam zmieniać osobowości, ani nic. Wiesz, granice rozsądku, jak pisałam w regulaminie.
      Amree, pisz :D

      Usuń
    3. Spoko da się zabić xD Nie, nie... zmieniać osobowości nie mam zamiaru, po prostu dzięki temu mogę czytać w myślach ^.^

      Usuń
    4. Spoko :D Trochę creepy. Czytać w myślach :D Haha, Amree się zmobilizował i pisze!

      Usuń
    5. Lila (chyba mogę tak mówić (: ) jeśli padnie na mnie ten zaszczyt, to mogę coś napisać potem ;)

      Usuń
    6. Jasne, tylko poczekaj z godzinę po opublikowaniu notki Amree :D

      Usuń
  2. Jeśli nikt nie jest chętny to ja cos napiszę, chociaż wolałem pojawić się w innym momencie

    OdpowiedzUsuń