poniedziałek, 3 lutego 2014

Ogłoszenia parafialne, bo się biedna o was martwię :(

Drodzy parafianie!
Wiem, że szkoła itp. Dowalają was, bo mnie też xP Ale proszę powiedzcie tylko, że żyjecie.... Się zaczynam biedna martwić... Wataha umiera ;-; Myślę, że trzeba zrobić jakieś LO i podsumować kto jest obecny, kto na urlopie, a kto się wogóle nie odzywa... Bo ta cisza trwa już ten swój czas... Nie chce was zmuszać, ale proszę... Proszę znajdźcie czas by to chociaż skomentować... Nie ignorujcie... Zaczęłam listę już i wpisałam swoje postaci... A wy??
Lista obecności:
Emily- obecna
Nina- obecna
Elsa, Kris i Eskel-obecni
Reili- obecna
Karen- obecna
Amaya- obecna
Lanay- obecny
Scöll i Freki- obecni
Anubis- obecna
Tanja Dijamora- obecna
Sibuna- Obecna
Rose- Obecna
Connor- Nieobecny
Quinn- Nieobecny
Annegret- Nieobecna

Cieszę się, że pokazało się tyle osób :D Ale dalej nieobecnych jest 4 wilków.. Nie wiem co dalej będzie...

7 komentarzy:

  1. Reili zgłasza się na służbie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karen i Amaya obecne :D
    (PS. Nie chce trzymać kolejki, więc jak ktoś ma wenę, to piszcie ;3)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lanay i młode obecni. Przepraszam, ale teraz mam naprawdę pieski okres. Będę pisać, tylko w kwietniu i w maju na pewno nie bo egzamin mam w gim. i jeszcze FCE, a potem wyjeżdżam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anubis obecna, ale jest zawalona nauką. Egzaminy i jeszcze konkurs wojewódzki z biologii x.x

    OdpowiedzUsuń
  5. Tanja Dija obecna -.- po długiej przerwie... Przepraszam za ciszę z mej strony...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sibunka obecna, cos czulam ze chyba bedziel ista obecnosci. Ostatnio mam malo casu na blogi, ale moze cos sie uda nabazgrac no i wszystkiego najlepszego z okazji walentynek ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. -Jestem, choc musze przyznac ze ostatnio mialam trochu na glowie. Ale spokojnie, jesli ktos dokuczyl Rosie to jestem pewna ze znajdzie na niego czas. :>
    -Rosie ;* (sorki ze z anonima)

    OdpowiedzUsuń