piątek, 9 maja 2014

,,Czasami samotność rozwija skrzydła tęsknoty.... '' -Eskel

Imię: Eskel.. Takie me imię. I nie mów mi Es, bo ogon wyrwę. Tak prawo miały nazywać mnie tylko dwie osoby... 
~*~
Wiek: Mam 1,5 roku za sobą.
~*~
Płeć: Jeśli masz wątpliwości, że jestem samcem to cię zapewniam. Od zawsze byłem basiorem i nie zmieniłem płci.
~*~
Moc: Władam mocą powietrza. Odkryłem też zdolność wpadania w furię. Rozrywam wtedy wszystko na swej drodze. Więc... Uważaj jeśli wleziesz mi w łapy.
~* ~
Charakter: Jeśli mnie już znasz, to wiesz, że niegdyś byłem pełnym radości i szczęścia wilczątkiem. Ale to dawny ja. Zmieniłem się. Dawna radość i uprzejmość ustąpiły miejsca chamskości i ponuractwu. Zaufanie moje, w tej chwili zdobyć jest trudno. Stałem się nerwowy i łatwo wpadam w szał. Z dawnych lat pozostały mi nieposłuszeństwo i zdolność wkurzania. Odwaga, urosła jeszcze bardziej i pomaga jej jeszcze spryt i spostrzegawczość. Stałem się agresywny i bezczelny. Dawna beztroskość zmieniła się bezwzględność. Jednym słowem jestem egoistą. Miewam chwile jednak, gdy smutek i żal powala resztę cech i zachowuje się jak zbity szczeniak. 
~*~
Historia: Pamiętasz Elsę? O ile miałeś zaszczyt poznać ją i Krisa. Kiedyś ją opowiadała, ale jeśli nie znasz to ci powiem. 
Mieszkałem daleko stąd. Miałem ośmioro rodzeństwa. Byłem jednym z młodszych,a  gdy rodzice chodzili na polowania, opiekowała sie nami Elsa. Była najstarsza. Pewnego dnia rodzice nie wrócili. Ja i reszta zostaliśmy sami.  Codziennie Elsa wychodziła wcześnie. Pewnego dnia, gdy Elsa była na polowaniu reszta rodzeństwa wbrew jej zakazowi wyszła z jaskini. Ja też chciałem, ale Kris mnie zatrzymał. Nagle usłyszeliśmy hałasy. Tak. To byli ludzie. Brutalnie zabrali nasze rodzeństwo. Siedzieliśmy cicho w jaskini, gdy usłyszeliśmy Elsę. Wyszliśmy do niej. Kris powiedział jej co się stało. Uspokoiła nas. Następnego dnia zaczęliśmy się błąkać po świecie, aż spotkaliśmy ,,Trupę z wyspy''. FAjnie się z nimi żyło. Najbardziej lubiłem Ninę i Reili. Mieszkaliśmy z nimi do tego dnia, gdy ludzie odebrali mi Elsę i Krisa.. Już więcej ich nie zobaczyłem, ale poprzysiągłem, że się zemszczę. NA ludziach za to co zrobili. 
~*~
Rodzina: Najbliższą mi rodziną była Elsa i Kris. Dopiero teraz, gdy ich straciłem, doceniłem to jak ona się o mnie martwiła, a on próbował ograniczyć mój entuzjazm. Tęsknię za nimi.
 ~*~

Bo Elsy i Krisa już nie ma...
Ale zawsze będą ze mną...
W moim sercu i pamięci... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz