środa, 9 lipca 2014

Organizacja!

Dobra wilczyska koniec lenistwa!

Wakacje są, więc może teraz w końcu ktoś się odezwie...
Czy komuś do jasnej ciasnej zależy na tym blogu?! 
Jeśli pojawi się choć 1-2 komentarze to będę dosłownie skakać z radości. Ten blog jak na razie nie żyje. Wiem, że w roku szkolnym to samej szkoły mogła być wina, ale cisza teraz....
Nie to, że się narzucam, ale chcę zobaczyć, czy komuś jeszcze na tym blogu zależy. Mi w każdym razie bardzo o czym kilka osób mogło się przekonać. 
Więc mi się zdaje, że trzeba jeszcze raz zrobić listę obecności i z tymi co się nie podpiszą to się zobaczy co się zrobi. I na ogół jak zobaczymy ile osób jeszcze tu w ogóle jest to się zorganizujemy tak dokładniej.
Lista Obecności:
Emily
Nina
Eskel
Reili
Lanay
Connor
Anubis
Sibuna
Annegret
Rose
Karen
Tajna Dijamora
Quinn
Scoll
Freki
Amaya Akemi
Koroshio

Obecny
Nieobecny
Usprawiedliwiony

Tyle z mojej strony dziękuję za uwagę :c Proszę dajcie znak życia..

Edit! Ci co się nie podpisali mają czas na to do 1 sierpnia. Potem ich postaci zostaną jeszcze na jakieś dwa tygodnie. Jeśli przez ten czas się nie odezwą zostaną niestety wywaleni z bloga.

10 komentarzy:

  1. Karen i Amaya obecne! Wybacz, że się nie odzywałam, przepraszam. :( A po za tym miałam jeszcze 10-dniową kolonię i dopiero niedawno wróciłam. A po za tym, za niedługo prawdopodobnie bd mieć wyjazd do moich starszych sióstr. Ale do tego czasu jestem zwarta i gotowa do pisania notek. I jj chętna do pisana z kimś ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Reili obecna :)
    Też przepraszam, że sie nie odzywałam, ale miałam ciągle wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
  3. *tańczy taniec radości, a do tego jeszcze skacze* Dwa komenty Dwa komenty!! :D xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam. ja bym batdzo chciala dilaczyc. ale jak wruce do domu

      Usuń
    2. Miło :3 No to prosimy o mail i cierpliwie czekamy na powrót.

      Usuń
  4. Sibuna i Rose obecne, chociaz weny nam więcej do Rose...Może Sibuna pójdzie na wyprawę by odnaleźć prawdę o swojej dawnej, smoczej watasze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I proponuję zmiennic szablon, moze doda trochę weny ;)

      Usuń
    2. Kolejny koment!! :D Z tym szablonem dobry pomysł :3

      Usuń
  5. Tanjuś i jej siostra obecne :3 Chyba niedługo coś napisze, bo wenę mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koroshio obecna... Trzeba się wziąć do roboty :/

    OdpowiedzUsuń