niedziela, 20 października 2013

Rose-Wasza przyszła Zgroza


Imię
Jest jak odurzająca woń czerwonego kwiatu, które nosi imię
Rose
Wiek
Wilczyc o wiek się nie pyta, lecz jeśli musi zaspokoić twoją ciekawość,
odpowie ci zgodnie z prawdą, że liczy sobie
 4 lata
Rasa
W przeszłości, wśród starszych gałęzi drzewa genealogicznego z pewnością znajdziesz chociaż jednego lisa, po którym odziedziczyła niektóre cechy.
Partner
Wielu już próbowało, jednak żaden nie przypadł jej do gustu.
Charakter
Nikt nie wie jaka jest naprawdę. Ma w sobie wiele cech, po których nie łatwo się zorientować które odwzorowują jej prawdziwe „ja” jednak to nie jest jej wina.
 Jest sprytna niczym lis. Chytra, skryta, tajemnicza, inteligentna, ale też i wredna.  Nie ufa nikomu, bo komu mogłaby zaufać? Zaufanie traktuje jako drugie znaczenie lekkomyślności, naiwności i głupoty. Jest za to uczciwa. Dotrzymuje słowa, lecz trzeba uważać czy w jej treści nie ma pewnej luki. Jeśli komuś uda się ją przechytrzyć, nie będzie tego ukrywać. Nie spodziewaj się po niej życzliwości. Ma w sobie wdzięk i urodę, jednak jeśli ją chociaż zobaczyłeś, jak najszybciej uciekaj na drugi koniec świata. Jest nieobliczalna.
Historia
Czyżbyś nie wymagał zbyt wiele?
 Nie dość ci przestrog aby nie napotkać jej na swojej drodze?
Nie zna swojej historii. Wie tylko jak ma na imię i w jaki sposób nienawidzić. Nie pamięta niczego innego od trzecich urodzin. To właśnie wtedy wszystko się zmieniło.
Legenda wg  pewnego starego Szamana, który poznał mowę czarnych ptaków głosi, iż była kiedyś wilczyca, z tym imieniem lecz bez kolców. Natura obdarowała ją pięknym obliczem, lecz złe moce czekały na odpowiednią chwilę by ją zdobyć.

„Tam gdzie było życie, ogień zgasił nadzieję, zostawił po sobie pragnienie. Ostatnia z istot prawdziwych, podeszła do Czarnej Wody, a wyrządziła ona tylko stałe szkody.
Zmieniła wilcze życie, na coś okropnego i nieobliczalnego.”

Niech ta pieśń o legendzie, będzie tobie ostatnią przestrogą.
Nie próbuj jej zmienić, gdyż nic nie pomoże zataić roku zła, ciemności i trwogi.
Uciekaj, jak najdalej, by cię nie dosięgła. Najlepiej jej wcale nie znaj.
Zapomnij o niej, dla dobra swojego, mojego i świata całego.
Charakterystyczne Cechy
Odpowiem ci od razu, byś mógł ją omijać z daleka, lecz niech ci nawet na myśl nie przyjdzie by jej szukać!
Ma czarne, lśniące, miękkie w dotyku  futro. Oczy koloru rubinowego. Na czole ma narysowany, krwisty znak serca, tak jak i na ogonie, oraz na lewej tylnej łapie. Nie obeszło by się bez dwóch róż, za uchem i na ogonie. Przyjrzyj się jej zdjęciu postaci bardzo dokładnie i miej nadzieję, że nigdy więcej jej nie zobaczysz.
Magia
Skoro jest ponoć taka straszna, musi posiadać jakąś moc, prawda?
Owszem. Prawda. Ma moc cienia i umiejętność władania umysłem, który działa tylko na wilki. Potrafi zwabić swoją ofiarę, tak że nie spostrzeże się kiedy przyjdzie jej koniec. Umie tworzyć w nie swoim umyśle marzenia, pragnienia oraz wydobywać z niego strach, ból i cierpienie.
Jej wady
Nie oszukujmy się, przecież każdy je ma. Ona zaś nienawidzi światła. Szczególnie tego co rano wschodzi. Blask słońca ją osłabia w większym, lub mniejszym stopniu. Zależy od pory roku oraz pogody.


 STRZEŻ SIĘ

26 komentarzy:

  1. Witam cię serdecznie :D Ciekawa postać :) Jesteś naszą przyszłą zgrozą tak... Uuuu zaczynam się bać :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w naszych progach ;D Zapewniam cię iż Connor będzie jednym z najbardziej irytujących, kolorowych i wesołych dodatków do życia Rose ;)
    Ps. Ten komentarz od Sara Werres to konto mojej koleżanki, która zapomniała się chyba wylogować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz lepiej abyś jej nie irytował a nawet nie pokazywał się jej na oczy. W razie czego, ostrzegałam. ;X

      Usuń
    2. Jeśli Connor ma się nie pokazywać to Reili i Nina pewnie też... Zgadłam :)

      Usuń
    3. Owszem i wszystkie inne wesołe wilki uśmiechnięte od ucha do ucha. ;X A jak coś zaśpiewacie...to będzie to tylko cienki śpiew solówki przed wczesną śmiercią.

      Usuń
    4. No i końcu ktoś popiera moje zdanie na temat ich fałszowania

      Usuń
    5. Ciężko by było temu zaprzeczyć. Miło mi poznać kogoś o podobnych myślach, nawet jeśli one dotyczą rozbrykanej gromadki. ;X

      Usuń
    6. No to najwidoczniej mamy już 3 przeciwników śpiewu :d

      Usuń
  4. Ej ja też się nie zgodziłam na to śpiewanie! Zostałam zmuszona ;D
    -Witamy...na blogu ;D Bo zakładam, że nie chcesz mieć do czynienia z wataszką rozśpiewanych wilków xD
    P.S Nikogo nie widziałam i nic nie słyszałam!- chowa się za Anubis

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dobry wybór ;X
      Przekaż swoim przyjaciołom z wesołej gromadki aby też ze mnie lepiej nie irytowali ;X

      Usuń
    2. A ja będę irytować xD może nie codziennie ale będę huehuehue jaka ja odważna xD

      Usuń
    3. Jeszcze zobaczymy kto będzie taki odważny...

      Usuń
    4. Ja ;) miło mi cię poznać ;D

      - Spadaj mi stąd, pokurczu! - warczy na białoniebieską kulkę.

      Anubis

      Usuń
    5. Może z kimś się tutaj dogadam...Dwie osoby mi starczą.
      -Podoba mi się twój styl...Zechciałabyś przejść na ciemną stronę mocy?-zapytała kuszącym tonem.
      Gdyby powstało Czarne Trio (Rose, Anubis, Joysell) nikt by ich nie pokonał...
      ~Wasza przyszła zgroza-Rose

      Usuń
    6. ...właśnie spostrzegłam że utworzyłam słowo: RAJ (Rose, Anubis, Joysell)...to przeznaczenie ;X

      Usuń
    7. No to będzie koszmarny RAJ........ A poza tym ja pokurcz nie jestem

      Usuń
    8. Zależy dla kogo koszmarny...;X
      *
      I life in a nightmare, and i love my life.
      ~Wasza przyszła zgroza-Rose

      Usuń
    9. A ja się nie boję :D Raz się zaśmieję i piorun w was trzaśnie >.< ależ ja jestem zły XD

      Usuń
  6. Pffff Connor zobaczymy jak będziesz trzaskał piorunami gdy Joysell zamieni cię w wilczy sopel lodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joysell może mi .... czekaj zaraz coś wymyśle ;D

      Usuń
  7. A ja jak zwykle spóźniona się wpraszam w pół zdania :D Connor, nie martw się, jeśli coś jeszcze ze mnie zostanie, to cię uratuje :'D (ale chyba prędzej mnie pochowasz xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie boję mimo groźby śmierci xp i uratuje jak będzie potrzeba :)

      Usuń
    2. Poradzimy sobie. Jak to mówią "Głupi zawsze ma szczęście" te słowa jak najbardziej odnoszą się do mnie ;)

      Usuń