wtorek, 22 października 2013

Ważne

Dobra, słuchajcie uważnie bo jest sprawa wagi państwowej :D

Jak pewnie zauważyliście, mamy duży i wciąż powiększający się skład ludzi, a jeszcze więcej postaci. Tak więc wpadliśmy na taki pomysł by stworzyć kilka watach. Wstępna myśl jest taka by powstały trzy. Jedna grupa byłaby tworzona przez czarne charaktery. Dwie pozostałe to reszta pogodnych wilków, które muszą się jakoś podzielić bo jest nas za dużo i powoli nie da się ogarnąć kto, gdzie, z kim jest i co robi. A więc te trzy watahy, jak się domyślacie przydałoby się podzielić i wybrać alfy, oraz miejsce na mapie w którym dana grupa miałaby swój stały lokal, to wszystko w komentarzach. A teraz czekamy na wasze propozycje.

A i jeszcze jedno, likwidujemy kolejkę. Aktualnie nie spełnia ona swojego zadania. Po notce Scythe może pisać ten kto ma na to czas i ochotę (tylko musi napisać o tym w komentarzu pod ostatnim wpisem), mamy nadzieję że przez to unikniemy niepotrzebnych zastojów i opóźnień.

Amree & Lilayne

33 komentarze:

  1. To bardzo dobry pomysł! Jeszcze dobrze by było aby powstały ramki kto jest w której wataszce. Bo szczerze mówiąc to jakoś jak trzymam się przygód ''wesołej gromadki'' jak ktoś nas tak nazwał, to nie za bardzo się orientuję w tej drugiej.
    ~Sibunka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wataha czarnych charakterów...to mi się bardzo podoba.
    Alphą mógłby być Joysell :X
    I przynajmniej nie będę musiała tyle czekać by was troszke postraszyć ;X
    ~Wasza przyszła Zgroza-Rose

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc pierwsza wataha: Joysell, Rose i.... no nie wiem Anubis piszesz się na to by być złem wcielonym x3 ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł :D jeśli podział to ja do tych pogodnych i Emily i Nina :) z podzieleniem pogodnych wilków może być problem bo one zazwyczaj trzymają się razem :33

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, dobry pomysł, trzy razy tak :D Ja oczywiście do dobrych i zwariowanych, bo by było grzechem, jakbym do zUych poszła :O Sibunka, oczywiście, że będziesz się trzymać wesołej gromadki... Ja cię zmuszę :D ;) Z Emily i Niną problemu nie będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam prośbę albo raczej rządanie..... Nie rozdzielać wesołych!!! Nie rozdzielać wesołych!!! Tacy trzymają się razem!!! *drze się na całego* Bo inaczej się z wami policzę!! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto jest za podpisuje się pod spodem :D

      Usuń
    2. Hehe zawsze i wszędzie razem!
      Ale może jednak spróbować? Jak nie wyjdzie to robimy razem! ;D
      ~Sibunka ;)

      Usuń
    3. Wiesz Emily, ale to jest raczej konieczne, 12 wilków jest trudno ogarnąć, po 6 byłoby w sam raz... A poza tym myślę że byłoby też o wiele ciekawiej

      Usuń
    4. Jest nas 12 tu przyznam ci rację ale nie zapominajmy że trzeba odliczyć trójkę RAJ więc zostało 9 dobrych
      Och coś czuje że łatwo nie odpuszczę

      Usuń
  7. Chciałabym cię powiadomić, że wszystkich postaci jest 15 i już odliczyłem te trzy....pozatym przyznaję rację Sibunie, warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry źle policzyłam dobra można spróbować.... Chce być z Sibunką :)

      Usuń
  8. No fakt, to jest dobry pomysł i warto spróbować. Będzie ciekawie, przyznaje. Tylko teraz kto z kim będzie zeswatany w watasze poszczególnej? Mi tam obojętnie, kto mnie zechce i ze mną wytrzyma ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Yyyy.. WAT? Ja najchętniej poszedłbym, gdzieś z Lanayem... bo tak wiecie... "KUZYNI" XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok no to proponowany podział jest taki:
    Mroczni: Joysell, Rose, Anubis
    Druga wataha :Emily, Sibuna, Greta, Connor Lanay
    Trzecia: Lila, Amree, Scythe, Lucy Reili, Nina

    Mówce czy wam pasuje, albo co zmienić xp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie chce się rozstawać z innymi ale skoro trzeba, to mam inną podziałkę.
      Koszmarny RAJ: (tu raczej nie ma problemów Joysell, Rose, Anubis
      Wesoła gromadka: Emily,Nina,Reili,Sibuna,Greta
      Następna gromadka:Lila,Amree,Scythe,Lucy,Connor,Lanay
      P.S Wszystkich postaci jest 14 ;D

      A co do mojego podziału to uwzględniłam takie rzeczy jak:
      Connor chce być z Lanay
      Emily chce być z Niną
      Sibuna (ja ;D ) chce być z Reili.
      Zgaduję, ze Scythe chce być z Lucy
      zaś Amree z Lilą

      A więc komu pasuje bardziej taki układ łapa do góry ;)

      Usuń
    2. *łapa w górę* jestem za za zaaaaaa!! XD

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ale nie podrabiamy głosów xD

      Usuń
    6. Nie podrabiam tylko mi telefon często mnoży komentarze xp

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ej Reili to ty miałaś sprawić bym trzymała się ciebie! ;(
      Ja chcę i z Emily z i Reili ;(

      Usuń
  12. Dla mnie pasuje jak najbardziej...Hmhmh dwie wataszki...od której zacząć torturowanie? Ogłaszam konkurs! Ten kto jako pierwszy mnie zirytuje ten pierwszy ujrzy moje kły na swojej tętnicy. Co wy na to? ;X
    ~Wasza przyszła Zgroza-Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheszki. W moim przypadku to byłoby upieczenie żywcem ;)

      Usuń
  13. Czy mogłabym opublikować już notkę?

    OdpowiedzUsuń
  14. z tym pytaniem kieruj się do Lilayne

    OdpowiedzUsuń
  15. Lilayne kiedy masz zamiar coś opublikować??

    OdpowiedzUsuń
  16. Ludzie! Wilki! Lila powiedziała, że jak macie wene to piszcie, bo na razie nie zapowiada sie aby coś napisała.
    ~Sibunka

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja już dodaje ;X
    ~Wasza przyszła Zgroza-Rose

    OdpowiedzUsuń