poniedziałek, 16 września 2013

Piosenka, zespół, Anubis

Leżałam przed jaskinią. Głowa bolała mnie okropnie, a do tego Reili dodała mi swoją piosenką. Chyba zaniedbałam ćwiczenia białej magii skoro po takim małym patrzeniu ran głowa mi pęka.
Spojrzałam na nową. Wyglądała całkiem przyjaźnie. Była nawet troszkę podobna do mnie, gdyż ona również miała białe futro z niebieskimi elementami, jednakże miała tego drugiego koloru o wiele mniej.
-Widziałyście gdzieś Anubis? -zapytałam Reili i Scythe. Obie przecząco pokiwały głowami.
-Kto to Anubis? -biała wilczyca nieśmiało zapytała.
-To...-nie wiedziałam czy odpowiedzieć że to moja siostra czy też że po prostu członek watahy, jednak Reili szybko mnie wyręczyła.
-To jest jej siostra! Są nawet trochę podobne do siebie...
-Reili! -warknęłam na nią. Jakoś nie miałam ochoty aby mówiła dla każdego o Anubis i ich więzach rodzinnych.
-Właśnie o tym mówię...-spiorunowałam Reili wzrokiem i odeszłam od jaskini i gromadki wilków.
Spojrzałam na drzewa, trawę i słońce. Nawet ono zaczęło zwiastować jesień, która dawała o sobie znać szczególnie na liściach roślin.
Zamknęłam oczy i zaczęłam nucić moją pieśń.

Lato z ptakami odchodzi,
Wiatr skręca liście w warkocze...
Dywany pokrywa szlakiem,
Szkarłatne zwiesza na zbocza...
Przyobleka myśli w kolory,
W liści złota, buków purpurę...
Palę w ogniu, letnie wspomnienia,
idę wymachując kosturem...

Snułam moją pieśń, piosenkę życia, gdy nagle usłyszałam za sobą szelest.
-Reili?!-wrzasnęłam zaskoczona. -Co ty tu robisz...?!
-Słucham jak śpiewasz...Trochę smutna ta piosenka, ale da się ją podreperować i będzie jak ulał do naszego zespołu!-krzyknęła zachwycona-Tak, tak Reili i Spółka podbiją świat! Będą nam wiwatować i bić brawo! Już lecę powiedzieć o tym Emilce. Na pewno ucieszy się że się zgodziłaś!
-CO?! Reili! Czekaj! Ja nie śpiewam!
-Teraz już nie ale przed chwilą śpiewałaś, a zresztą już się zgodziłaś.
-Na nic sie nie...
-Super! A więc załatwione! Jeszcze tak dalej a będziemy mieć całkiem spory zespół!-Reili gadała jak najęta i nie dawała mi dojść do słowa. Odpuściłam sobie i weszłam do jaskini rozmyślając gdzie podziała się Anubis.
Chyba...nie odeszła...prawda?

6 komentarzy:

  1. Fajna notka, ale krótka ;x weźcie piszcie coś dłuższego, bo ja przychodze i nie czytam to w 2 min xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tsa...tyle że pisałam w pośpiechu i nie chciałam zajmowac kolejki...
      A pro po: Kto był mistrzem pisania krótkich notek? xD

      Usuń
  2. Fajna notka :D więc teraz ja chwytam za piórko
    Connor postaram się długo pisać
    Owww jeee zespół coraz większy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notka fajna ;) Jak zwykle nie daję nikomu dojść do słowa - cała ja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko notka, wracam i dziękuję za opiekę nad kolejką xD

    OdpowiedzUsuń