niedziela, 3 listopada 2013

Tchórze

Deszcz zalewał mi oczy, a potężny wiatr szarpał futro i przewracał mnie co chwilę w słoną wodę. Tak byłem na morzu i biegłem na swojej kładce.I do tego byłem z moim uroczym kuzynem.
Uciekliśmy. Nie nie jestem z tego dumny, lecz po walce z przerażającą pięknością(bo co jak co to sprawiedliwość trzeba było jej oddać patrzeć było na co) naprawdę nie mieliśmy siły, a pojawił się Jo.Greta gdzieś zniknęła, a ja zacząłem ciągnąć tego cholernego Connora który już nie widział kiedy mi tu przytomność tracić. Smok niestety cudownie się nie pojawił, a szkoda. Przydałby się w tamtym momencie. Na szczęście burza którą wywołaliśmy sprawiła, że gdzie indziej także zaczęło padać i Connor obudził się kiedy byliśmy już kawałek od brzegu. Klnąc na mnie moje pomysły, głupotę i brak mózgownicy powlókł się za mną poprzez deszcz i wiatr, a teraz pomagał mi w wygrzebywaniu się z morskiej toni co było szalenie trudne. Nie było żadnego sztormu, ale moje kładki drgały gwałtownie na falach i przemarzliśmy z Connorem na kość. Nie wiedziałem dlaczego teraz właśnie posanowiłem wrócić ani dlaczego zabieram tego narwańca ze sobą. Wiedziałem że chce go ochronić przed grozą która pojawiła się w lesie i trzymać Nadię z dala od tego brzegu. Wlokłem się więc w ślimaczym tempie poprzez potworny ogrom morza i drżałem czy to ze strachu czy to z podniecenia na myśl o tym że ją wreszcie ujrzę. I jeśli  wierzyć snom szczeniaki także. Postanowiłem że jeden będzie się nazywał Connor i że będzie to waderka.
***
Hej, to znowu ja, jestem back. Tia wiem zem króciutko, no ale znacie mnie.

8 komentarzy:

  1. Lanay, nie żeby coś ale zjebałeś całą koncepcję... a tak poza tym to ja miałem teraz pisać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Wybacz. Ale ja nie chce wcale tego debilka ciągnąć cay czas za sobą. Równie dobrze może mnie zostawić.

      Usuń
    2. Nie, jest wszystko ok, nota też fajna, nie muszę chyba mówić jednak że krótka ;p tylko miałem trochę inny pomysł do pociągnięcia akcji i teraz muszę wymyślić coś innego

      Usuń
    3. Zawsze możesz opisać wszystko tak jakby to było przed notką Lanay'a ;X
      ~Wasza Zgroza- Rosie

      Usuń
  2. Ciągnie mnie przez jakieś morza ;D jestem mokry, zimno mi +jak już dotrzemy na miejsce to będę mieć gorączkę ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu... teraz się skapnąłem, że jest ranking :D Niedługo Connor będzie na pierwszym miejscu :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do notki to strasznie krótka, no ale wybaczam...Czasem trzeba wybaczyć, gdy jest jakaś wzmianka o mnie ;X
    "Przerażająca piękność''- takich komplementów to się nie spodziewałam. Chyba jeszcze trochę pożyjesz ;X
    Chcesz ochronić Connorka przed Zgrozą? Miło. Ale się o ciebie tu troszczą.
    ~Wasza Zgroza-Rosie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie? :D no wiesz, jestem strasznie łatwowierny ;)

      Usuń