poniedziałek, 15 lipca 2013

,,Kto chciałby się trzymać z takimi potworami jak ja?"

W sumie towarzystwo wcale nie było takie złe. Skoro na świecie zapewne nie było więcej smoczych wilków, to czemu nie zakolegować się z normalnymi wilkami? E-ej... o czym ja myślę? O zakolegowaniu się z innymi? Chyba na łeb mi upadło... Kto chciałby się trzymać z takimi potworami jak ja?
Potrząsnęłam gwałtownie łbem i westchnęłam niesłyszalnie, patrząc na obie śpiące wadery, które nic nie wiedziały o mnie. Nie to, co tamta niebiesko-biała kuleczka. Prychnęłam cicho na tamto wspomnienie. Omiotłam wzrokiem drzewa i położyłam po sobie uszy, ziewając szeroko. Nie było tak źle.
- Siemaneczko, Anubis!
Poderwałam się do góry. Syknęłam cicho, kiedy mój łeb uderzył się o najniższą gałąź świerku, pod którym bytowałam. Kiedy zorientowałam się, iż głos należy do dziwnej wadery o imieniu Reili, miałam ochotę ją rozszarpać.
- Reili. Musisz. Mnie. Tak. Straszyć?! - wycedziłam każde słowo przez zęby, byłam wściekła.
- Nooo muszę? - Uśmiechnęła się niczym rozbrykany szczeniak, któremu udał się psikus.
Zabiję ją kiedyś...
Ojoj, Anubis... Więcej szacunku dla innych.
SLYTH!
Już milczę.
Nie lubiłam jego komentarzy. Ja i szacunek? Chyba w jego snach. Znowu skupiłam uwagę na tym czarnym tym czymś z dziwnymi znakami na ciele. Kątem oka zauważyłam, że Scythe i Lucy powoli się wybudzają, pewnie z powodu hałasu, który zrobiła Reili swoim pojawieniem się. Zmrużyłam złote ślepia, jednocześnie marszcząc nos.
- Po coś tu przylazła? - spytałam, siadając z powrotem.
- No jak to po co? Żeby cię... - Tu spojrzała na wadery obok mnie. - i twoje towarzyszki zaprosić do naszego gronka pełnego wilków?
Westchnęłam cicho i wzniosłam ślepia ku niebu. Stanowczo nie chciałam dołączyć do jakiejś tam watahy, gdzie pełno jest wariatów jak ona. Przecież powszechnie wiadomo, iż podobni do siebie zawsze trzymają się razem.
- Nie przyjmuję zaproszenia. Nie wiem jak one... - mruknęłam, odwracając łeb.
_________________________________________
I już wena się skończyła D:

Anubis

6 komentarzy:

  1. A ja się wszędzie muszę wpieprzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na to nie poradzę. Po prostu taki masz charakterek XD

      Usuń
  2. O ty chamie. Nie dołączysz do watahy? :< Dobra, dobra zapamiętam to sobie :C A tak wgl. to spoko nota :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki tu kurdę cham?! Anubis nie chce dołączyć, bo myśli, że niej są sami wariaci jak Reili ;p

      Usuń
    2. Patrząc na Connora i Lanaya, to się wcale tak bardzo nie myli :D

      Usuń