niedziela, 8 grudnia 2013

Goodbye

Przepraszam was wszystkich za to, że tak dawno nie pisałam.
Gimnazjum to nie przelewki i ja nie mam na nic czasu
Ciągle tylko Nauka, Nauka i Nauka.
Dlatego zdecydowałam, że muszę odejść.
W pełni możecie korzystać z postaci Lucy
nawet ją zabić
lub z kimś zeswatać. (♥)
A Scythe? Chciałam, żeby zginęła, ale nie wiem, czy warto pisać ostateczną notkę
I tak już dawno pogubiłam się w tym wszystkim
Miło było mi was wszystkich poznać
Może kiedyś wrócę
Może
Jeśli starczy mi na to czasu.
Życzę wam, żeby ta wataha naprawdę długo przetrwała.
Gomen Nasai *przepraszam.
A tak na pożegnanie wrzucam wam małe zdjęcie
przedstawiające rodzinkę mojej innej postaci.
Goodbye!
Będę za wami tęsknić!
Szkic nie mój. Ja tylko przerobiłam.
P.s możliwe, że dodam jeszcze niespodziankę. :*
~Scythe

5 komentarzy:

  1. Aj, się porobiło :x No cóż, szkoda. Mimo, że, krótko cię poznaliśmy, było fajnie ;) Mam nadzieję, że jeszcze do nas wrócisz :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee Scythe nie odchodź!! Szkoda :( też mam nadzieję że do nas wrócisz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ;c Wracaj jak tylko będziesz mogła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że wrócisz, choć wiedz że Ciebie rozumiem. Nawał obowiązków szkoły i do tego sporo blogów potrafi wykończyć.
    Scythe i Lucy, tak brzmiało ich imię.
    Niech wrócą obie na tę ziemię.
    Księżyc podąży za nimi wszędzie,
    a nasze wycie zawsze z nimi będzie.
    A gdy powrócą, to je powitamy,
    Piękną melodię zaraz zaśpiewamy.

    To taki mojego autorstwa krótki wierszyk na szybko specjalnie dla ciebie ;*
    ~Sibuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeeeejuuuu :3 Sibuńciu kochana!♥ Będę tęsknić, choć my spotykamy się i tak w stadzie stipant Veritatis :'c

      Usuń