wtorek, 17 grudnia 2013

Ogłoszenie parafialne od Reili :)



Kochani! Wybaczcie za błędy i, że tak szybko piszę i trochę bez sensu i bez planowania, jednak muszę :D Jak wiecie idą święta. Ten magiczny fajny czas, prezenty, pan z długą brodą, renifery i inne rzeczy ;) Jak każdy pożyczyłabym Wam samych dobrych rzeczy w święta, oraz sylwestra, jednak plany uległy zmianie i wyjeżdżam wcześniej, niż miało się wydawać. Chcę WSZYSTKIM bez wyjątku złożyć życzenia świąteczne i noworoczne! Mojej wilczej  rodzinie wypada pożyczyć trochę dobrego ;) Niech Mikołaj Was nie ominie i w sylwestra się bardzo nie opijcie, bo będę sprawdzać każdego alkomatem :D Powiedziałabym coś jeszcze fajnego, jednak nic im do głowy nie przychodzi już więcej :) Więc ja biorę urlop, aż do jedenastego stycznia i mam nadzieję, że wrócę do Was w kawałku, o ile przeżyję libację alkoholową w sylwestra :P No to ode mnie tyle, trzymajcie się kochani i do zobaczenia w nowym roku! :*


~Reili~

6 komentarzy:

  1. Aha. No to wilki nie będą szaleć jak Reli nie będzie. Cóż... wszystkiego to i my życzymy. A Chanuka jak? Fajna była?
    A propo Chanuki ot moje wilki Freaki i siostra nie obchodzą BN. Tylko Chanukę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewna jesteś, że nikt nie będzie szalał? :D I Reili wzajemnie wszystkiego najlepszego i wgl. fajnych prezentów i takich tam ;) Kto teraz pisze?

      Usuń
  2. Opić się!! xD a ja chce szaleć w sylwestra :D trzeba znaleźć twój alkomat xD a najlepszego najlepszego ;) niech i ciebie Mikołaj nie minie :D
    Connor jak się nie mylę to nikt teraz się nie zgłaszał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto tu kogo będzie sprawdzać alkomatem, hę? xD
    Dobrych prezentów i zabawy życzę ;D A no i dziękuję za te cenne rady xD
    ~Sibunka

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh xD Dziękuję za życzenia Relili i nawzajem! Nie martw się, ja tam się na sylwestra opić nie zamierzam (chyba że Picolo. Bo u mnie wszystko możliwe :D)
    PS Kto teraz jest w kolejce? Bo już mam napisaną notkę i mogę już wstawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstawiaj
    I tak nikt nie pisze

    OdpowiedzUsuń