poniedziałek, 10 czerwca 2013

Jaskinia

Ok, ustalmy parę rzeczy. Jeszcze całkiem niedawno siedziałam pod drzewem i zbierałam się w odwadze by pójść nad to cholerne jezioro, a następną rzecz jaką pamiętam było znalezienie się w krzakach i wilczyca, która mnie zaczepiła. Czyżbym miała sklerozę?
- Em... jasne... - mruknęłam niewyraźnie, wychodząc z krzaków. Uważnie przypatrywałam się waderze, która zdawała się emanować radością.
- To co robimy? Idziemy nad jezioro? Wiem, że tu niedaleko jest jedno. Możemy się pokąpać, jeśli chcesz! - krzyknęła radośnie, kierując się od razu w stronę wody.
- Ej, czekaj na mnie! - sapnęłam doganiając ją.
Po chwili zbliżyłyśmy się do wodopoju. Miejsce wyglądało niemalże jak w moim śnie. Z tym, że wyglądało na względnie opuszczone.
- O, zobacz, jest tu jaskinia! - zawołała Reili, z uśmiechem na pysku biegnąc do skalnego pomieszczenia.
- Opuszczone? - spytałam niepewnie, powoli idąc za nią.
- No pewnie! Puste jak ule bez pszczół. - Zaśmiała się, wchodząc do środka.
Nie mając lepszego pomysłu, poszłam za nią.
- Wow, ale tu świetnie - westchnęła, sadowiąc się pod ścianą. - Podoba ci się?
Rozejrzałam się po jaskini. Była przestronna, jasna, ale jednocześnie przytulna. Idealna.
- Bardzo - mruknęłam rozmarzona, momentalnie zapominając o swoich obawach i śnie.
- No to załatwione! - powiedziała, wybiegając z jaskini.
- Ale co takiego?! - zawołałam za nią, niewiele rozumiejąc z jej chaotycznego toku myślenia.
- No, skoro obu nam się podoba, to tu zamieszkamy, co? Chyba, że nie chcesz ze mną pomieszkać - wyjaśniła, a w jej oczach pojawiła się iskierka smutku i jednocześnie nadziei, że jednak moja odpowiedź będzie zadowalająca.
Nie miałam ochoty za bardzo się do niej zbliżać, ale co mi pozostało? Nie mogłam zawieść tej wesołej wilczycy.
Uśmiechnęłam się delikatnie, kręcąc głową.
- No jasne, że chcę.
~~~
Krótka, ale wszystko mnie rozprasza, więc musicie się zadowolić czymś takim xD
A, mam nadzieję, Reili, że nie pogniewasz się tym mieszkaniem razem, najwyżej w swojej notce zmienisz plany :D
Lilayne


8 komentarzy:

  1. No, króciutko. Ale fajnie. Będę ostatnia, ok?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że się nie pogniewam ;) Poza tym, nie lubię się na nikogo gniewać :D Mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie żeby coś ale notę dodałem z jakąś godz. temu, a jej jakoś nigdzie nie ma o.O Wybaczcie ale chyba nie będzie mi się chciało pisać jej drugi raz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zaklepuje kolejki, gdyż nie mogę na razie wejść na kompa T.T Nie wiem, kiedy będę znowu mogła, być może jeszcze dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, udało mi się wejść. Mogę coś nabazgrac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie ;)
      Lilayne z tej strony xD

      Usuń