niedziela, 30 czerwca 2013

SiBuNa- wilcza dziedziczka smoczej krwi


Imię: Sibuna
Płeć:  samica
Wiek: ok.7,5 wygląda na 1,5
Rasa: Smoczy wilk
Partner: Brak
Charakter: Jest nieśmiała i cicha. Rzadko przyłącza się do rozmów. Chodzi własnymi ścieżkami. Od zawsze była samotna i przyzwyczaiła się do tego. Radzi sobie sama, więc nie chce niczyjej pomocy. Woli zrobić po swojemu, a dobrze. Jest zazwyczaj rozsądna. Przez ten czas nauczyła się nie wpadać w tarapaty, a jeśli to się zdarzy to umie się z nich wydostać. Jest po prostu niezależna. Jej wadą jest to, ze czasami jest bardzo uparta. Rzadko się poddaje.
Historia: Mało wie o swoim pochodzeniu. Podobno urodziła się na gorących ziemiach, które należały dawniej do smoków. Gdy się narodziła trwała wojna z Watahą Wody. Jej matka uciekła razem z nią tuż po narodzinach. Wychowała się w małej jaskini. Matka zmarła w ciągu 4 miesięcy. Miała głęboką ranę, do której wdarło się zakażenie. Opowiedziała Sibunie o jakimś wewnętrznym smoku, lecz mała nie wiele z tego zrozumiała.
Ostatnie słowa matki jakie padły z jej ust było to: Odnajdź swoją siostrę, Anubis.
 Sama nauczyła się władania własnymi żywiołami, które ukazały się dość późno. Na początku ukazał się jej ogień, a później noc. Dopiero gdy skończyła 5 lat, odkryła trzecią moc- biała magia, zwana także czystą energią. Była wykorzystywana szczególnie od leczenia. Sibuna wiele razy wspomina cierpienia matki i to jak bardzo chciałaby ją uleczyć. Od tamtego czasu nie chce pozwolić na to by ktoś zginął przez głupi wypadek.
Wygląd: Biała wilczyca z niebieskimi tęczówkami. Końcówka ogona, łapy oraz uszy są w odcieniach morskiej zieleni/niebieskiego.  Na brzuchu ma symbol, który jak jej powiedziała matka, znaczy on o wewnętrznym smoku. Po tym pozna swoją siostrę. (symbol na zdjęciu siostry)
Moc: Ogień, noc, biała magia.
Lubi: Blask księżyca, motyle.
Nie lubi: Osób które łatwo się poddają.
Ciekawostki:
• Nie boi się wody, mimo iż ogień to jej przeciwność

• Nie spotkała nigdy żadnego maga wody od tamtego wydarzenia
***
Rasę smoczego wilka akurat ja wymyśliłam, gdyż wiem że moja ,,siostra,, uwielbia smoki ;)

20 komentarzy:

  1. Ciekawie nie powiem, że nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra to siostra ;D
      Widzisz, Sibuno, jak potężną ,,magię uroku" mam?

      Usuń
    2. Raczej bym powiedziała, że jak na smoka, jesteś bardzo dobra w kuszeniu XD

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Ciekawa jestem co z tego skuszenia wyniknie ;D

      Usuń
    2. Hah, też jestem ciekawa ;) Ogólnie jestem ciekawa poznania, a z moim charakterem, to nie wiadomo co z tego wyniknie :P Możliwe, że zacznę Wam jakąś balladę śpiewać xD

      Usuń
    3. I wylądujesz w niebie, bo Anubis się wścieknie :D

      Usuń
    4. Ciekawe, czy w ogóle mnie w niebie zechcą :D Skoro się ma wściec, to ja wolę jej nie wściekać :D

      Usuń
    5. Hm..co do poznania...Nemi masz moze gg? Chciałabym mieć jakiś kontakt na wszelki wypadek, a co do Ballady...nie wiem jak moja siostrzyczka to zniesie XD

      Usuń
    6. Oj Anubis zedrze chyba ze mnie skóre, powiesi, otruje, zakopie, przykryje liśćmi, odkopie, wbije nóż prosto w serce, wydłubie oczy, utnie jezyk, połamie łapy, wypatroszy i powiesi na spruchniałej gałęzi xD Gadu mam i podam :D Tylko nie wiem jak inni czy mam na prywatnym napisać, czy tutaj, żeby było do użytku publicznego, jak kto woli, bo ja na gadu jestem 24h w sumie :P

      Usuń
    7. Chyba lepiej mieć kontakt ze wszystkimi...
      Tylko spróbuj śpiewać... to może poślę cię do ciemnego zaułka w niebie, bądź piekle...

      Moje GG - 44954380. Jeśli chcecie to piszcie do mnie. Jeśli ktoś ma odwagę... XD

      Usuń
  3. Haha, ale ja lubię śpiewać :D Jeśli ktoś chcę posłuchać, to serdecznie zapraszam xD (jeśli prędzej nie ogłuchnie)

    Moje GG - 44295150

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już wszyscy podają swoje gg, to ja również oddaję wam swoje: 45163545. Chociaż i tak mam je podane na Szablonownicy, ale mniejsza xd

    OdpowiedzUsuń
  5. No to jak wszyscy to wszyscy : 41610076 xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka wilczątka :P Znikam na 5-6 dni. Nie pogniewacie się prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie sądziłam że aż tyle osób da nr gg no a więc mój to: 41016021 ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bonjour! Chętnie dołączę do watahy!
    Mój e-mail: saphira.wolf.blood@gmail.com a gg: 41287880
    Miłego dnia! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra...czyli ja piszę po Anubis, ta? ^^

    OdpowiedzUsuń